انجمن صنفی کارفرمایی

تولیدکنندگان فرآورده های دارویی استان خراسان رضوی

انجمن صنفی کارفرمایی

تولیدکنندگان فرآورده های دارویی استان خراسان رضوی

انجمن صنفی کارفرمایی

به استناد مادة 131 قانون کار جمهوری اسلامی ایران و در اجرای آیین‌نامه انجمن‌های صنفی و کانون های مربوط و به منظور حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی و بهبود وضع اقتصادی کارفرمایان که خود متضمن حفظ منافع جامعه نیز باشد؛ این انجمن صنفی تشکیل گردیده است.
وظایف اختصاصی انجمن صنفی:
1-ایجاد زمینه مناسب جهت تحقیقات علمی
2. برگزاری سمینار ها و کنگره های علمی
3-پیگیری و رهبری کلیه فعالیت های جمعی اعضا از قبیل شرکت در نمایشگاه ها و عقد قرارداد ها
4- پیگیری و همکاری با دانشگاه جهت انجام تحقیقات صنعتی

بایگانی

 
 همایش یک‌روزه «تازه‌های بیماری‌های کلیه وسیستم ادراری در کودکان» به همت شرکت داروسازی ثامن در بیمارستان فوق تخصصی رضوی برگزار شد.
به گزارش آستان‌نیوز،دبیر علمی این همایش با بیان اینکه سنگ‌های کلیه از مشکلات شایع سیستم ادراری است، عنوان کرد: بیشتر این مشکلات ادراری با درد شدید در سنگ‌های کوچک (رنال کولیک) و یا انسداد ادراری و آسیب به کلیه در سنگ‌های بزرگ تظاهر می‌یابد و اکثر افراد پس از ابتلا به سنگ کلیه و درمان آن، مجدداً به عود دچار می‌شوند و این مسائل در کودکان با شدت بیشتری انجام می‌شود و از همین رو، بررسی، تحلیل و انتقال پژوهش‌ها و دستاوردهای نوین درمانی در این زمینه به ویژه برای کودکان از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر کاهش یا افزایش میزان درد و پیشرفت یا بهبود بیماری هستند.
دکتر فاطمه قانع گفت: هدف از برگزاری این همایش بررسی عملکرد کلیه سالم، مشکلات کلیه در کودکان و بیماری‌های مادرزادی در این رابطه است و با گردهم آوردن چهره‌های مطرح این رشته پزشکی هم‌چون پروفسور فرحناک اسدی انتقال تجارب صورت گیرد.
وی اضافه کرد: طی این همایش مسائلی هم‌چون «تازه‌های بیماری‌های کلیوی در کودکان»، «دیالیز صفاقی اتومات در کودکان»، «تفسیر کامل آزمایش ادرار در کودکان»، «اختلالات هماتولوژی و عصبی در بیماری‌های کلیوی»، «نوزادان و بیماری‌های کلیوی»، «اصول مایع‌درمانی در کودکان بستری در بیمارستان»، «بیماری‌های قلبی و فشار خون در بیماری‌های کلیوی»، «فشار خون اولیه در کودکان»، «بررسی اختلالات رشد و گوارش در بیماری‌های کلیوی» و «عفونت‌ها و واکسیناسیون در بیماری‌های کلیوی» به بحث و مبادله گذاشته شده و 30 نفر برای این موارد سخنرانی‌های خود را ارائه می‌دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۴
محمدرضا باقری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی